2012. február 17., péntek

Na ismét jelentkezem, de ígérem most szerintem nem fogok napi 3. bejegyzést írni. Az valamilyen kivétel volt vagy tudom is én... de akkor úgy gondoltam,hogy muszáj leírnom azokat a dolgokat valahova. Itthon vagyok tegnap óta, illetve az úgy volt,hogy bementem első órára csütörtökön azaz tegnap reggel még tök jól voltam meg angolon is viszonylag.. de mondhatni megtört a jég mert hát angol óra végére kezdtem szarul lenni... :S
Aztán vége lett az órának telóztam apumnak mert anyumat nem tudtam elérni majd hazamentem, aztán telóztam orvosnak is, szigorú diéta meg hasonló aztán másnapra 10:40-re kaptam időpontot hogy majd kb. az egész csütörtöki napot itthon végiguntam. Ma apum keltett 10kor, majd ideért 10:20körül aztán odaértünk időbe stb... majd valószínű,hogy hétfőn már mehetek suliba.Aztán a nap többi részét is végiguntam az ágyban, tv-ztem gépeztem feküdtem ettem, ittam és ennyi....xD Remélem a hétvége kicsit jobb lesz meg végülis már jobban vagyok hál istennek.. xD nem jó betegnek lenni, Adri elküldte a házikat és kibaszott sokat kell másolnom és pótolni nagyon utálok. Na mindegy, azt hiszem a holnapi délelőttöm másolgatással fog telni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése