2012. március 1., csütörtök

Március, hogy milyen gyorsan tud eltelni az idő nemde?!  Utoljára a hét elején írtam talán? Vagy vasárnap? Elnézést (<< díjazzátok ezt a jó kis fogalmazást U.U)
Na igazából annyira sok mesélni valóm nincsen maximum a mai napról. Ami háááát németen felelés volt és mikor elkezdtünk dolgozni és hááát én feleltem először, de simán ment szóval nincsen nagy gáz. Meg játszottam fb-n is xD
Holnap lesz suliban farsang.... megcsináltam a jelmezemet, meg minden aztán kíváncsi leszek,hogy alakul minden. Ma az infó házi dolgozatot is sikeresen le tudtam adni és ma két órát gyakoroltunk meg tegnap is. Na de mára ennyit írnék majd írok szerintem holnap vagy szombaton, bár nem tudom mikor fogok hazaérni de nem tervezem hogy olyan sokáig maradok vagy hát majd kiderül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése