2012. március 7., szerda

Áááá még mindig lázban vagyok...és Adrit is megfertőztem és ő is már azt hallgatja (Rómeó és Júlia) xD
Hát én nem vagyok normális xD  Na de még ezzel elleszek egy darabig... furcsa váltás, de még maradok eredetileg az ázsiai zenénél valószínűleg sőőőt ez biztos. Amúgy sem hallgatok nagyon annyira magyar zenét szóval....xD ja ha kihagyok néhány y-t akkor bocsánat... csak be van ragadva a billentyűzeten az y-on xDDD
Lehet ki kéne tisztítani a klaviaturát ahogy anyám mondaná :O  .__.''
Na jó ez durva volt xDDD
Ma kikaptuk a biosz dogát meg jövőhéten is írunk meg én még pénteken fizikából is írok/írunk tz-t meg töriből is felelünk meg kémiából is úgy szintén szal nagyon fasza...


Hello!  The day was boring and boring xD Maybe... The school is tiring?!?! Yes, of course. The moon is wonderful *.* beautiful *.*
My father found the Romeo and Juliet musical dvd *.*  I love it *.*
I'm watching tv at the moment. I'll write test paper tomorrow... I don't want because I don't understand the math.... :S Help me please.... :/ 
And I'll write the physic test paper Friday.....and I'll learn history and chemistry to Friday.This is.. not easy....
and Bye ^^ I'm tired sorry.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése