2012. március 6., kedd

Na szép jó estét...xD Túl jó kedvem van most vagy tudom is én. Na a mai nap, húú ugyebár énekkel kezdtünk az tök jól eltelt jegyzeteltem meg mi egyéb, aztán hmm..... magyar na nem kommentálnám xD
Holnap írok dogát xD
Törin meg a tanár feleltetett, majd angol amin dogát írtunk, egy szót elírtam.. segáz xD
Akkor megtudtuk hogy valamiért ma nem lesz tesi így dupla bioszunk lesz. Ami kb. meg is volt de legközelebb majd valamelyik héten meg dupla tesi lesz, hááát... az biztos,hogy érdekes lesz. Amúgy a színház óta nagyon megszerettem ezt a darabot .... és hát igen... csak ezt hallgatom. [ Most gondolhat mindenki akármit nem érdekel U.U én szeretem >.<  illetve megszerettem és hát igen, élőben azért mégis más volt és kibaszott jó, csak ilyenkor sajnálom,hogy tesóm nem tudott menni vagy Bence { pasija} nem viszi el, mert tudom,hogy ő is nagyon szereteti/szerette és nagyon szívesen elmenne.... :S
Na de a franciába is belenéztem... hááát lenne pár észrevételem xD ]

INNENTŐL AZT ÍROM! AKIT NEM ÉRDEKEL EZ A TÉMA VAGY VALAMI SEMMIKÉPP SE OLVASSA TOVÁBB!!! XD

Nos először is az észrevételem,hogy a színpadi kellékek a franciában viszonylag jók voltak de akkor gondoltam na a Lehetsz királyt /"Les rois du monde"/ 
Mikor látom először,hogy ott a Rómeó kezdi az éneket jó oké, másképp van nem gond, de azután a refrén meg ezek számomra annyira unalmasok voltak,hogy az nem igaz, szerintem ha franciául kéne megnéznem bealudnék vagy tudom is én. xD
Az én véleményem szerint jobban beleélik a magyarok magukat abba a számba, jó persze tudom saját vélemény. Adri valami olyasmit is mondott vagyis olvasott vagy nem tudom,hogy a franciában elvileg nem színészek játszák a szereplőket hanem énekesek, nos nem csodálom,hogy annyira unalmasnak tűnik nekem. 
Másik észrevétel az egyik kedvenc részemben van mutatnám is:



Ebben 1:30 után mikor Rómeó belép arra szeretnék kitérni, és mutatnám a magyart:

2:08 mp után.
Remélem nem csak nekem tűnik fel a kettő között a különbség, a franciában olyan unalmas, a magyar ezzel ellentétben nagyon jó, nekem tetszik. Meg úgy Mercutio halála meg hasonló is látványosabb a magyarban. Furcsa... ebben jobbak a magyarok részemről, persze vannak olyanok akik meg a magyart szidják és a franciát istenítik de hát na ez van. Nem lehet azért minden annyira tökéletes,hogy mindenkinek tetszen és mindenkinek más az ízlése is szóval erre így utólag csak annyit,hogy 'Ízlések és pofonok'
Jóéjt~  / 22:22 :O xD/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése