2012. március 10., szombat

Na ismét rászánom magam,hogy írjak valamit, húú és rászoktam arra,hogy keresek valami jó kis képet. Mondjuk most ez a macskás tök aranyos és érdekes x'D 
Pár percig beletartott,hogy megnézzem ,hogy is van ez?! xD
Ajj végre hétvége, egyszerűen nagyon örülök neki. Bár érzem,hogy ismét nagyon hamar el fog telni, főleg,hogy erre a hétvégére is akad tanulnivalóm mert mint pénteken bejelentette a kémia tanárom, kedden témazárót fogunk írni. Hármasra meg kell írnom minimum, ezzel így eddig nincs is annyira nagy baj de én utálom a kémiát, örülök is,hogy jövőre már nem lesz. Leírhatatlan mennyire nem szeretem.  + Pénteken megírtuk a fizika dolgozatot és a magyar tanárom meg nem lesz két hétig. Addig helyettesítések lesznek. Pénteken volt klub is, jó volt bár nem tom mindig tök hulla vagyok olyankor mert péntek...délután =  Erika hulla.
Ma szombat van... pontos idő 14:06 x'DD
Tegnap volt Plunklock koncert, biztos jó volt, mondjuk nem hallgatom őket de na aki volt remélem jól érezte magát :D  ( Ádám majd meséééééélj :) )
Aztán ma felkeltem megint olyan negyed 9 körül reggeliztem, ami egy danone roppants volt amit anyumék hoztak xĐ 
Meg ebédre meg rántott gomba volt tartárral *.*   nyámm imádom *.* 
El is fogyott az összes xD
Meg tegnap anyumék hoztak chipset meg csokit is amit rögtön akkor befaltam. Kicsit mohó vagyok xD meg imádom az édességet ennyi xD
Húú rem anyámékkal elmegyünk jövő héten cipőt venni :O 
Keeeell xDDDD Mert már jön szét a mostani szal muszáj lesz majd a jövőhéten már valamikor. Aztán viszont a jövő hetem sűrű lesz igaz hál istennek csak szerdáig kell menni de utána héten szombaton kell bepótolni... -.-' Örülök nagyon...   
*roppant a csuklója* oO
Hétfőn német számonkérés, föcire is meg akarom tanulni már a topográfiát + matekot gyakorolni kéne, kedden kémia tz, + angol felelés { kell felelnem ^^}  szerda meg biosz doga mondjuk csak  a madarakból de elvileg azért írunk megint mert hamarosan tz lesz, majd akarok beszélni,hogy ha már úgyis az emlősöket vesszünk nem-e tarthatnék előadást az óriás pandákból *.*  :DD
Jó lenne :3
Na de asszem ennyi lenne mert lehet,hogy egy óra múlva meg már megyek el itthonról egy kicsit de nem biztos, majd még kiderül
Na bye :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése