2012. március 5., hétfő


Írhatnám,hogy de jó,hogy vége lett a múlt hétnek de azt hiszem azzal hazudnék, ugyanis ez a hetem még keményebb és egyben szarabb is lesz, minden napra bejött valami kis szar ... dolgozat felelés vagy akármi. Jó persze gimnázium de akkooooor is xD
Pénteken megvolt a farsang, végeztem sulival hazamentem készülődtem pakoltam meg minden, aztán elkészültem el is mentem majd mutatok képet, francia kártyáknak öltöztünk meg volt előadásunk is amit jól elcsesztünk DE! másodikak lettünk ami nem rossz azt kell,hogy mondjam. Meg szombaton is tök jó volt, bár korán keltem :( de a színház jó volt *.*
Most tiszta fan lettem már....xD kicsit rákattantam majd meglátjátok,hogy mire ha valaki nem tudná.
Aztán vasárnap tanultam föcit mert ma írtunk és ááááá nem kommentálnám. Ma meg sikeresen nyitom a kaput és akkor ugrik be hogy hoppá matek korrepetálás, ránézek az órára és pont a 8. órára csengettek és így jó nekem lehetetlen visszamennem. Ma meg tanultam mert holnapi napom húzós lesz mint már említettem. Most tv-zek meeeeg hú várjunk kéne firkantanom valamit angolul is, ja de ha van benne hiba előre bocsánat mert igen még nem vagyok olyan jó angolos. ^^''



Hi! I'm writing... but I'm sleepy because I usually get up early on/at week. (<< Sorry... I can't xD)
I went in the theatre at weekend.[Romeo and Juliet]
Maybe, I'll go to Vieanna. ( to Zoo *.*) The Zoo's interesting *.* and Vienna is wonderful *.* I love it :)
I'll write test paper tomorrow... I don't want because I hate it.<< But learned...but... I hate it xDDD
Okay..so I'm tired and I can't speak/write English sorry. Good Night ^^

I like it. Romeo and Juliet with English subtitles.
Akárki akármit is mond én szeretem U.U  



Not English subtitles

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése