2012. március 24., szombat


Kedden írtam Oo''
Azt hittem előbb vagy na később vagyis na értitek xD
Nem tudnám most mondani,hogy húú de sok mesélni valóm van mert régen írtam mert nem tudom,hogy mennyit fogok írni csak azért xD
Szerdán előadtam az előadásomat bioszon az óriáspandákról. Remélem kapok ötöst, bár még nincsen semmi sincs beírva xD
Aztán szerdán nem tudom,hogy még mi történt. Csütörtökön össze voltunk vonva  az egyik angolos csoporttal és mi szöveget fordítottunk volna, de a tanár hozott feladatokat nekünk. De ilyen tök egyszerű kis szarcsi feladatokat xD
Pénteken vagyis tegnap eun tesztet töltöttünk ki xD Meg az a nap jól telt, csak 18an voltunk, és ma meg vagyis szombaton ugyebár suli mivel le kellett dolgozni a napot.... Felkelni fel tudtam úgy ahogy, és így 7:35-kor lazán még itthon voltam amikor 7:45-kor csengetnek be xD
Nagyon király voltam, a mai napon majdnem elaludtam, előadtam az előadást törin és vége lett a napnak. Itthon délután semmit sem csináltam, és tökre azt hittem,hogy péntek van...örültem is volna neki :(:(
Most meg nézem a Csillag születik, és wáááá de szeretem xDDD
Annyira jók, és az a The Immigrants ááá de rohadt jó volt*-*
Holnap jönnek tesómék, meg tanulnom is kéne..... na de mára ennyi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése