2012. május 16., szerda

Annyira örültem a szerdának ill. a délutánnak. Ma megírtam végül a német tz-met és ezen a héten szerencsére több tz-m azt hiszem nem is lesz. Ma tesin meg magasugrás volt, egyre jobban kezdem megszeretni azt hiszem. Tegnap csináltam a kiscicánkról képeket *-*
 
Szerintem olyan kis aranyos *-* apum műhelyébe van xD látszik is a kupi de annyira aranyos. Tegnap még Herceget is lefényképeztem xDDD

Ez egy aranyos kis cuki fej *-*
Ez pedig olyan mint az 5ös lottó reklám mondjuk. ,,Az eheti 5ös lottó nyeremény x milliárd x millió forint!   .... MENNYI?! '' xDDD
Szerintem nagyon vicces xD
Ma Dorina elhozta nekem az angol könyvét a Rómeó és Júliát meg a Draculát, szóval azt hiszem lesz mit olvasnom bőven. Holnap meg délután 3ra megyünk a Garayba nézőnek annak a föci versenyen és szurkolunk vagy mit csinálun ( föci ötösért xDDD) << *muhahahaaaa*
Annyira fura amúgy,hogy holnap már csütörtök és olyan iszonyat gyorsan telik,hogy az nem igaz. Az osztálykirándulást mondjuk várom már. Kíváncsi vagyok milyen lesz, az idő meg nagyon szar, hideg van semmi meleg T_T
Legyen már jó meleg *-*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése