2012. május 14., hétfő

Hát a pénteki délutáni tanítás sem ért sokat, mert eu-m volt azon nem sok majd lyukas egy kémia és egy fizika. Aztán hazaértem még pakoltam és mentünk is a végállomásra majd jött a buszom felszálltam és annyi. Kb. fél percenként köhögtem, meg szerintem zavar pár embert de most na nem tudok mit csinálni. Felértem kicsit késett a busz és ott volt Tomi, Peti meg..... Betti -.-''  <-- -.-''''''' kb. a köszönéséből éreztem,hogy nem szívesen lát vagy valami... na mindegy. Akkor elértünk Csömörre majd szerintem nem tom olyan 11 körül biztos már aludtam. Majd másnap mégse mentem el a buliba.  A hétvége alatt apumnak vettem ajit, meg kajáltam kfc-be. Vasárnap Zsófival mentem ugyebár haza, meg vicces volt előröl odajött hozzánk egy nő,hogy nem érdekli,hogy miket mesél Zsófi meg hasonló. Eléggé szánalmas emberke volt na mindegy. Majd Andi is felszállt vhol a buszra, Zsófi hazament ugyebár leszállt Pakson utána meg felszállt Andi és végigbeszéltük Szekszárdig az utat majd hazaértem, odaadtam apumnak az ajándékot meg ettem tortát és tanultam. Mai napról nem tudok semmit sem mesélni, nem történt semmi érdekes. Már csak kb. egy hónap sincs vissza a suliból vagy kb.  annyi van nem tudom pontosan. Gyorsan telik az idő az az igazság. Tök jó gatyát láttam *-* Kellllllllll nekem *-*

2 megjegyzés: