2012. május 20., vasárnap

Nem hittem volna,hogy szerdán írtam utoljára. Persze rengeteg mesélni valóm van de igazából nem fogok olyan hú de sokat mondani. Jajj csütörtökön vicces volt a német óra, új témát kezdtünk és most éppen ilyen orvosos résznél vagyunk és mindenféle szót vagyis betegséget kiírtunk. (pl. vakbélgyulladás, szorulás xD stb... XDDD)
Pénteki nap szerintem kifejezetten gyorsan eltelt, mondjuk mikor hazaértem anyumék kicsit felbaszták az agyam... majd el is mentek. Jöttek tesómék, meg elmentünk vásárolni meg mekibe is bementünk. Bence meg kiöntötte a colát de nem is szólt,hogy kiöntötte xD
Vicces volt szerintem, meg sajtburgert meg retro juniort ettem és az utóbbi szerintem tökre finom. Meg sült krumplit is vettünk. Majd este gépeztem. Szombaton fel keltem korán olyan fél hét körül mert nekem kellett bemennem a piacra apumnak a tejéért, mert olyan mániás,hogy csak a tehén tejet issza meg amit ott veszünk... lementem és hazacipeltem 4 liter tejet, bár felforralni nem forraltam mert ugyebár ezeket kéne.
Ebédre csináltam magamnak spagettit kajoltam majd délután valamikor rendesen bealudtam. Este csillag születiket néztünk. Ma reggel szintén elég korán felébredtem, reggelire spagettit ettem XD
Ebédre meg csináltunk són sült csirkét, meg krumplipürét. Az utóbbinak szerintem olyan kicsit fura íze volt a krumpli miatt vagy tudom is én mi miatt. Kajáltunk megjöttek anyumék, hoztak csokiiit, meg elmentünk tescoba meg lild-be és kaptam tejberizst meg jégkrémet is. ( mostanra mind a kettőt befaltam)
Ja meg vettünk egy cipőt is, le is fényképeztem:

Ezen a képen nem is látszik annyira, na mindegy igazából kicsit világosabb szürke és csillagos. Tök aranyos szerintem. Anyum ma kijelentette,hogy többet nem vesz velem cipőt ugyanis először felpróbáltam egy feketét, majd szürkét, majd ismét a feketét, és a szürkét de nem tudtam eldönteni, majd megláttam ezt és,hogy jó nekem ez kell. Miután jó lett a méret anyum mondta,hogy ne nézelődjek mert találok még egy fajtát és azt is felpróbálom xD
Találtam is, de csak 36-osba volt. Az se nézett ki rosszul xD
Hazaértünk neki álltam tanulni, utána meg a föci prezentációmat csináltam a Fenntartható világról. Remélem holnap adom elő és nem hiába szenvedtem ezzel ennyit, bááár már pénteken akartam megcsinálni vagy szombaton de nem nagyon jött össze. Remélem tanárnak is tetszeni fog, mert elég sokat dolgoztam vele. Azt hiszem most elmegyek aludni, fáj a hátam is meg minden, álmos mondjuk nem nagyon vagyok, de le kell feküdnöm, ugyanis ha nem időben megyek hanem olyan éjfél után szerintem holnap olyan lennék mint a mosott sz*r. xD
Good Night!

2 megjegyzés: