2012. május 7., hétfő


Falnáááám *q*
Ajj tiszta szarul vagyok, fáj a torkom, náthás vagyok, köhögök szal nagyon fasza. Pénteken ugyebár sportnap volt, ami úgy érdekes volt szerintem. Meleg is volt.. meg az ofőnk beállt hozzánk xD
Na az volt a legviccesebb szerintem xD de dobott 3 pontosat is :O néztem egyet xD
Délbe jöttem haza, másnap meg ugye ballagás. Odaértem kicsit fél 7 után pár perccel majd díszítettünk átöltöztem és végigálltam a ballagást... bár a felénél le kellett ülnöm mert már akkor már beteg voltam meg szarul is voltam. Majd még pakoltunk és hazamentem ettem és aludtam. Másnap is szinte egész nap még feküdtem, meg ma ugyebár érettségi szünet és ma is feküdtem egész nap xD
Holnap már nem feküdhetek mert tanulnom kell szerintem, föcit meg törit.
Majd meglátjuk mi lesz szerintem xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése