2012. május 8., kedd

Mai nap mikor apum szólt,hogy elmegy kicsit visszaaludtam és köhögtem és nem tudtam visszaaludni. Sokáig csak feküdtem az ágyba meg gépeztem /most meg elkezdtem csuklani x'D/
Meg ma sütöttem ilyen bögrés mikrós sütit először és így nézett ki lekvárral:

Hát elég érdekes ahogy kinéz de nem volt rossz. Délután még pakolgattam unatkoztam tévéztem, meg este csináltam vöröshagymás tojásrántottát mert csak azt a sütit ettem aznap és már kezdtem rosszul lenni. Fogytm is sokat... 47 kg vok ami hát nem tudom, én sem örülök annyira nagyon mert nagyon nem ennyinek kéne lennem. Na mindegy, holnap felkelek korábban mert jönnek tesómék elvileg aztán tanulást is tervezek és szerintem majd holnap jelentkezem ^^
Amúgy megnéztem és szinte mindig így este írok xDDD
Ekkor van időm, meg ekkor tudom leírni az egész napom végülis xDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése