2012. május 11., péntek

Húú még mindig köhögök mint atom xD Pedig ACC-t is iszok xD
Eddig mondjuk csak egyet ittam tegnap meg egyet ma de na xD Jajj ma anyum hozott nekem  kókuszos zabfalatokat *-* fincsa, bár most ha ennem kéne sztem kihánynám vagy nem tudom olyan hányingerem van most minden kajától a meleg miatt xD
Jajj meg reggel felkeltem anyum elment 7:20körül jó utána felkeltem lezuhanyoztam hajat mostam és úgy volt,hogy tanulok kémiát... hát nem úgy jött össze, pakolni is szerintem délbe kezdtem el azt hiszem szóval én már tudok valamit :D
Meg el is kell készülnöm ( Herceg besurrant a szobába és most minden körbe szagol mintha először lenne bent nálam xD )  , mert Dorina elé kimegyek a buszmegállóba amire anyám poénos kérdése: miért, nem talál el a Bélába? Mondom nem xDDD Vicces volt.
Jajj akartam még valamit mesélni de már kiment a fejemből szóval elköszönök mert el is kell készüljek. Ma túlzásba viszem a cuccaimat a suliba... két füzet meg egy tolltartó... XD Nem viszek könyvet... minek?! xD
Nem érdekel, leszarom xDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése