2012. május 29., kedd

Hosszú hétvége?! :O

Elég unalmasan telt mit ne mondjak. Anyumék szombaton mentek kirándulni a balcsira engem felkeltettek 6kor mert nekem kellett menni a piacra és ők levittek. Megvettem a dolgokat majd siettem is haza, reggeliztem mert előtte nap vettem nekem kókuszos zabfalatokat. Majd gépeztem meg miegyéb. Este hazajöttek anyumék, hoztam nekem bögrét amint a Balaton van meg be van jelölve négy város. ( Keszthely, Siófok, Fonyód, Balatonfüred)
Vasárnap szintén nem csináltam semmit, hétfőn se xDDD
Mai nap ugye már suli volt... őőőőő ami hát nem tudom semmilyen, meg délután még összefutottam Kardossal aztán dumálgattunk és ennyi lenne. Meg beszéltük tegnap Momcsival,hogy miket fogunk csinálni majd ha felszabadulok Szecsőre xD hajjaj xD mik lesznek ott xDD
Holnap kompetencia... nem kommentálom, elvileg ünnepélyesen kell menni... ami nekem annyit takar,hogy elviszek egy inget xD
Utána meg gyors meg fogjuk csinálni majd a rajzot, mert van egy beadandónk is jövőhét hétfőre. Holnap megcsináljuk azt a közöset, én meg összedobom azt jólvan xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése