2012. május 25., péntek


Most nagyon keresem a macska neveket, mert anyumék végre beleegyeztek,hogy nevezzem el én a cicát, de csak úgy ami nekik és tetszik és ki is tudják ejteni. Vagyis ne ilyen hülye szinte kiejthetetlen Japán nevet találjak ki neki xD
A héten szerdán 14:30-tól matek kompetencia gyakorlás volt, ami úgy zajlott,hogy Dorina, Adri, Annamari és én kb. végigpofáztunk xD ettünk, ittunk jól laktunk xD
Csütörtökön szintén csak magyar volt, azt végig beszélgettem Dorinával xD
Jajj meg még a héten rendet raktam az íróasztalomon/íróasztalomban.
Tökéletesen elférek, és kihúzható valamilye is van ahova gondolom gép billentyűzetet raknak normális emberek vagy cuccokat, nos én azon írom a házimat és a távirányítót ott tartom néha vagy esetlegesen a kajás tányérom meg ilyenek, a képen látszik a laptopom egy kisebb helyet elfoglal xD ( mondjuk a képen is látszik,hogy most van egy két dolog itt: kettő irattartó egyikbe a füzeteim másikba lapok meg kis könyv meg fényképek, Schönbrunni bögre, energiaital, körömlakk, füstölőtartó, valahol a telefonom is elveszett, takarásban lévő gömb alakú gyertya, csokiiii, meg távirányító meg laptop xDDD)
Elcsórtam apumtól a gurulós, puha kényelmes számítógépes székét *-*
Egyik nap visszavitte, de most nem és már három napja nálam van. Nem tudom,most valahogy így sokkal jobb gépezni és a tévét is kitűnően látom :D
Ja meg ma megjött az oriflame-s új szempillaspirálom:

Ez az :D
A régivel is lefényképeztem 
A kettő között a különbség... a kék az vízálló xD meg még valami de azt már nem tudom, mondjuk mind  a kettőt használnom kéne, mert ha egyiket nem használom vagy valami, kiszárad valamilyen oknál fogva.
Jajj meg csütörtökön megbeszéltük,hogy lesz az osztálykirándulásunk.
1. nap délelőtt odaérünk a szállásra lepakolunk, akkor mindenki kajál ( szállás: Kiskundorozsma { Szegedtől nem messze})
du. be Szegedre és múzeumok, zsinagóga stb...
2. nap kitalálta ofő,hogy mondta mivel nem leszünk a legfrissebbek ezért délelőtt állatkert, majd mindenki kajál ott ahol akar Szegeden (KFC *-*) majd délután meg egy vetélkedő ami vicces dolgokat is tartalmaz ( ilyen városismereti) mint pl. fényképezkedni kell valamilyen személlyel vagy valami hasonló.
3. nap meg két lehetőség volt de mi inkább azt választottuk,hogy strandolni menjünk, mert ahol leszünk az a strandnak a kempingje. Kaját vagyis reggelit meg vacsit azt kapunk valamilyen étterembe van leszervezve.
(06. 7-8-9  *-* várom már, nem tudom miért, de várom :DD)
Húú és még hosszú hétvége is, elvileg osztályból páran mennek Hooligans koncira vasárnap meg előtte gondolom nem tom piálnak vagy valami hasonló aztán egyik osztálytársam hívott,hogy  menjek már el én is meg minden. Nem tudom,hogy mennyire lenne kedvem, mondjuk most ez az egész hosszú hétvégés pünkösdös  dolog nem annyira érdekel.
Tegnap suliban új csengő lett méghozzá a Simspon család op-ja na ma leváltották valami másra, nem tudom a nevét de másra az a lényeg. Elég érdekes az az igazság. Ma megírtam utolsó kémia témazárómat az életem során, remélem a kettes megvan mert nagyon szarul sikerült, megkaptuk a c-sek dogáját és áá gondoltam minek dolgozzam ki és minek tanuljam csak azt,mert úgyis változtatni fog... ja persze... semmit sem változtatott rajta... na mindegy azt hiszem,hogy ez már a késő bánat kategóriába tartozik :'DD

Azt hiszem elkezdem én is ezt a 30 napos dalkihívásos dolgot csak nem facebook-on hanem itt.
Amikor írok mindig rakom fel,hogy ha persze el nem felejtem. xD

Day 1: A kedvenc dalod
hmm.. igazából nincsen kedvencem, de ha most választanom kéne akkor JELENLEG(= mindig változik :3, mert tudni illik mindig egy műfajból van egy ami nagyon tetszik és igen azt ronggyá hallgatom) akkor ez:
                             

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése