2012. május 10., csütörtök

A mai nappal ezennel meg volt már a délutáni tanítás, na de ne siessünk ennyire előre. Ma reggel felkeltem azt hiszem olyan fél 9 körül, gépeztem meg anyummal beszélgettem majd reggeli és készülődés, mert Dorinával találkoztam.11:12-re ért a busza a fősulihoz én meg még 10:50kor itthon voltam és kb. olyan 20 perc kell,hogy leérjek. Időbe leértem majd megérkezett, felmentünk az ázsiába meg még jó pár boltba az biztos. Tescoba vettem fincsi hideg piát meg poén volt a pénztáros mondta,hogy vagy az egyes vagy a hármas kassza fog nyílni erre a pasi bepakolt az egyikhez és a másik nyílt majd megsértődött és ott hagyta a cuccait amiket összeválogatott, de nagyon brutálisan besértődött az az ember, szerintem vicces volt meg elég nagy tahó volt xD
Utána eltelt az idő majd beértünk suliba, első óra helyettesítés de abba a terembe nem fértünk volna be így kint voltunk, matekon kompetenciás feladatokat csináltunk még mindig, németen összefoglaltunk de szerdán írjuk meg de nekem rohadtul nem tetszik,hogy olyan szavakat is berakott amiket nem is vettünk de még nem is hallottam róluk, na mindegy. Majd infón szintén helyettesítés magyarán semmi, aztán hazajöttem meg anyumék rendeltek pizzát nyámm.
A holnapi nem sem lesz mondjuk jobb, mert eu amin semmi lyukason szintén semmi majd egy kémia meg egy fizika lesz és annyi. Na de holnap délelőtt sok dolgom lesz, mert pakolnom kell, hajat mosni, meg minden szóval lesz sok dolgom, de még majd holnap mesélek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése