2012. május 22., kedd

Na jó nem is tudom igazából de egy valamiből kezd hát már kicsit elegem lenni.  Vagyis nem is az,hogy elegem lenni meg nem is idegesít annyira de na.  Lényeg annyi,hogy jó persze tartsátok baromságnak,hogy leírom nem érdekel xD
Egyik osztálytársam kijelentette,hogy én biztos K.-val tuti le fogok feküdni még ebben az évben vagy a nyáron... jó ezen jót röhögtem... de miután nem egyszer mondta, a másik eset meg hétfőn,hogy össze fogok jönni vele meg,hogy így meg úgy... -.-''
Most komolyan?! xD Jobban tudjátok?! xD Na jó ez vicces, csak nem tom....így kb. minden héten ezt hallani már unalmas és egyben idegesítő..xD  te jó ég bele sem merek gondolni mi lesz osztálykiránduláson xD
Na jó kész, tudom tartsatok hülyének, most kb. én is annak tartom magam. Ma sikeresen le tudtam adni a tanárválasztós lapot is, meg tesin nem magasat ugortunk hanem játszottunk. Na igen az is egy szép műfaj ha egy bizonyos személy ellen vagyok/vagyunk ( ugye Adri?! xD) ennek a dolognak hát rövid történetét mondanám el ami annyi,hogy egyik osztálytársam aki elvileg kosarazott (lényegtelen információ) nagyon brutálisan védi az embereket. Engem szó szerint átölelt mikor nálam volt a labda, + kicsavarta a kezemet meg volt rá példa,hogy a csontos kezével teljes erőből arcba vágott... meg már a szemem is bánta ezeket... szal eléggé fasza mit ne mondjak, kicsit nem tud szabályosan játszani. Ezért nem jó,hogy ha fele kerülök ellentétes csapatba xD
Mai nap kellemes volt utána ugyanis átöltöztünk elraktuk a cuccunkat és arra lettünk figyelmesek miután közelítettünk a suli ajtóhoz,hogy nem kicsit szakad az eső. Nekem szerencsém volt mondjuk,mert volt kapucnim de így is szarrá áztam mire hazaértem, szóval nem a legkellemesebb dolog azt hiszem,hogy ha hideg van és akkor ázol el. Viszont ha nagyon meleg nyár van és jön egy futó zápor annak még örülök is *w*
Lehetne már jobb idő, húú tesóm meg még asszem hétvégén utalta a pénzt ahonnan rendelt nekem ajándékot, és ugyebár feltehetőleg hétfőn érkezett meg, onnantól számítva kb. 15-20 munkanap *-*
Ha megérkezik már akkor megkapom *-* wíííí *-*


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése