2012. július 21., szombat

Hát, már nem is tudjátok mennyire várom,hogy vége legyen a következő hétnek meg az azt követő héten még annak a két napnak. Annyi lesz a meló nekem a nyáron. Végülis akkor egy hónapot végig dolgoztam, és bőven elég is volt idénre. Persze jól jön a pénz meg minden, de mégis minden hétköznapi nap 4:30-kor kell kelnem. A hét most így visszagondolva igaz,hogy hamar eltelt, bár ott a munka nem annyira csak a második szünet után voltam már kicsit boldog,hogy hamarosan a harmadik szünet következik és akkor az utolsó két órám jön. Kíváncsi vagyok,hogy mennyit keresek. Már csak 8 nap és elkezdődik ill. folytatódik a szünetem. Augusztra eléggé be leszek szerintem táblázva, pont beszéltem egyik ismerősömmel akinek a véleménye,hogy a fele meg se lesz, de csak azért is nekem lesz igazam.
Egy hétig tuti,hogy nem leszek itthon sőt még M.o.-n sem, mert ugye Tomiékkal megyek Horvátországba, meg még Momcsival is akarok találkozni meg még jó lenne sok mindenkivel.
Remélem minden összejön.
Beszéltem tesómmal is, meg holnap lehet,hogy megyünk bikinit venni, még nem tudom milyet szeretnék, majd biztos lesz valamilyen jó.
Tegnapi napomat toltam jól, haza értem olyan 15:00 körül elaludtam aztán mikor apa haza ért akkor felébredtem de olyan 19:00 körül ismételten elaludtam és aludtam másnap reggel fél 8ig, jó mi? xD
Rám fért már az az igazság, mert amióta dolgozom 6 órát szerintem sosem aludtam. + Rájöttem,hogy ezen a héten azért voltam nagyon fáradt munka közben, meg azért ásítoztam annyit, mert nem volt kivel beszélni és úgy punnyadás, bezzeg mikor Attila meg Patrik volt mellettem hát akkor szinte sosem volt ilyen gondom, mert mindig elszórakoztattuk egymást, vagyis hát inkább ők engem. xD
Meg próbáltak felidegesíteni ami nem jött nekik nagyon össze. Mai nap meg olyan gyorsan telik,hogy az nem igaz, csak azt tudom remélni,hogy a jövőhét fog ilyen gyorsan rohamosan eltelni.
Még múlt héten Adrival megbeszéltünk egy strandolást  ami mégse jött össze, de majd a jövő héten megyünk el valamikor elméletileg.
Rám fér már a pihenés még a hétköznapok is *-*
Na jó végig nyavalyogtam ezt az egész bejegyzést a munkáról is... de na... jogos U.U

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése