2012. július 22., vasárnap

Mai napon is nagyon jól keltem, sikerült 12:24 körül ébrednem. DE! megvan rá a nyomós indokom. Tegnap még leszedtem a Barátság extrákkal c. filmet és azt kezdtem el nézni kb. éjfél előtt olyan 10-15 perccel és végig néztem ami tartott kb. fél 2-ig vagy valahogy akörül. Na szóval kb. akkor sikerült lefeküdnöm. A film az tök jó volt, már régebben meg akartam nézni, meg lehet,hogy írtam úgy volt,hogy osztálykiránduláson fogjuk megnézni Kardossal, de aztán sikeresen letörölte a telefonjáról aztán elmaradt, nekem meg tegnap eszembe jutott és hát miért ne?
Amikor felkeltem rögtön átöltöztem és segítettem anyumnak a kajában, mert már nagyon éhes is voltam, meg elmentünk bikinit venni park centerbe, new yorker-be találtam egy tök jót, de inkább fel se próbáltam, elment a kedvem tőle, mert már hasonló fazonút próbáltam és furán állt rajtam... :/
Kedvem se volt azt felpróbálni, aztán Harkányba mikor mennek tesómék kölcsön kérte az enyémet és az a vicc,hogy akkor valamelyik nap én is lemennék és kell vennem mindenképp most még egy bikinit, amúgy is akartam de nem még, na de mindegy. Majd csak lesz valamilyen.
Annyira megváltozott most megint pár dolog vagy nem tudom, de olyan fura.
Sok minden kavarog most a fejemben, kedvem meg nincsen holnap melózni. A jövő hetet kell még kibírnom és akkor utána az a két nap már nem érdekel annyira. xD
Szerdán már megyek is majd Harkányba. (1.-jén) , de másodikán már jövök is haza :( xD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése