2012. július 29., vasárnap

“I remember every sunset, I remember every word you said; we were never gonna say goodbye.”

A pénteki napom hát azon még most is röhögök komolyan. Reggel még hoztak drága Dominik (munkatárs de két évvel fiatalabb nálam.. hogy dolgozhat? :O) számára jó pár selejtet amit ő rontott el,hogy javítsa ki. Nos amit a ládában láttam annak a számolásánál valahogy 50-nél megálltam. 4 és fél órát csináltuk mi a nagy semmit ő addig javította. Először Ibolyával beszéltem meg Andival aztán odajött hozzám Tomi (Patriknak a bátyja) aztán vele is beszélgettem. Igazából vele beszélgettem el szinte 4 órát szerintem, de legalább őt is jobban megismertem. Tök sok mindenről beszéltünk, Patrik is szóba került. ( remélem csuklott xD)
Remélem sikerül még vele beszélnem, mert nem tudom valamiért jó volt vele dumálgatni, jókat röhögtünk.
Keddig fogok dolgozni már ,,csak'' .
Remélem ezalatt a két nap alatt legalább jól bekeresek.
Kedden megyünk Adrival strandozni. Ma délután találkoztam volna Kardossal és kicsit dumáltunk volna,hogy ha nem jött volna közbe ez a vihar.
Szerdán meg már go Harkány.
Egy dolog amit nem várok, egy jó nagy adag elbeszélgetés Tomival. Szeptembertől 5-6  hónapig Kínában lesz és muszáj lesz megbeszélnünk,hogy velünk mi lesz.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése