2012. július 31., kedd

Na végre ma volt az utolsó munka napom. Hajj de örülök neki, nem azért,mert,hogy jajj munka hanem, mert 4:30 -KOR KELLETT KELNEM ÉS 5:30-KOR KEZDŐDÖTT A MUNKAIDŐ. Na ezért. :D
Ez a mai nap vagyis a délelőtt jól telt, aztán a múlt heti pénteki nap még mindig kérdéses,mert ugye mikor másnak az idióta hibájából álltunk és nem tudtunk semmit sem csinálni...
Ma miután haza értem összepakoltam mindent és találkoztam Adrival, mert mentünk strandozni. Odaértünk a strandhoz jött apuja majd bementünk. Tök jó volt csak hamar eltelt ez az idő sajnos. Készült a nap végén kép is...xD
Meg sokat csúszdáztunk meg ugráltunk meg minden szar, szóval elég jól telt, de aztán sietni kellet,hogy Adri elérje a buszát majd én is futottam egy buszhoz ami elhozott hazáig végül is, mert 3 percre van a buszmegálló kb. tőlünk de így felszállok megkérdezem a sofőrt,hogy itt megáll e erre a válasza: Hát ha szeretnéd én meg lazán visszamondtam,hogy hát jó lenne, örülnék neki xD
Aztán vettem is egy helyi járatos bérletet, majd hazajöttem és gépeztem meg álmos vagyok és holnap meg Harkány *w*
Na de egy képet felrakok, bár Adri nem vállalja az arcát xDD Nekem sem kéne, mert nyomi de hát ez van xDDDD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése