2012. július 26., csütörtök

ohohoóóó holnap már péntek, alig várom,hogy vége legyen a holnapi napnak annak ellenére,hogy még el sem kezdődött. Ma délután sütöttem waffelt, ettem is hármat és bőven is elég volt, tegnap kiszámoltam,hogy tegnapig kb. mennyit kerestem és olyan 60 000 körül van azt hiszem, és az nagyon jó. *-*
Tegnap vettünk bikinit tesómmal majd felrakom,hogy milyen mert megígértem Momcsinak. Hétfőn lehet,hogy megyek Adrival strandra vagy kedden, szerdán meg ugyebár Harkányba megyek, jajj meg kéne Pestre is menni, mert kinéztem pár dolgot amit majd lehet,hogy venni szeretnék + még nyáron Momoval is kéne talizni, és a többi.
Hétfő-kedden megyek még aztán vége, annyira örülök neki, de szerdán sem aludhatok sokat mert a buszom 9:15 körül fog menni. x'D
Na de nem is írok most többet, mert tévézek is meg még hajat is szeretnék mosni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése