2012. november 8., csütörtök


http://24.media.tumblr.com/tumblr_lxe1w2qDJB1r95sgmo1_500.gifHehe most írom a német házimat, mert persze előbb nem jutott volna eszembe. Igazából egy feladat kivételével az összes kész, de ezt az egy feladatot rohadtul nem értem, de majd megpróbálok azért valami baromságot alkotni. Amúgy a mai napom eléggé eseménydús volt. Ezek a csütörtökök már csak ilyenek. Írtam egy nagyon szar matek dolgozatot, egy angol dolgozatot amit szerintem elcsesztem, meg helyesírási versenyen is voltam aminek a második részét elsiettem, mert föcire meg oda kellett érnem, de legalább ha minden igaz akkor kapok érte egy szorgalmi ötöst, ami azért valljuk be mindig jól jön. Művészettörténet dolgozatom sikeresen kettes lett, de lehet javítani csak valamilyen gondolkodós feladatot fog adni a tanár, vagy valami ilyesmit magyarázott. Holnap már péntek. Szombaton megyek Szedresbe, és csak reménykedem,hogy a csaj elvállal és kifogja lyukasztani a fülemet. Nagyon örülnék neki. Mondjuk ahhoz képet,hogy kb. 2 perc lesz és amit fizetek majd.. na szóval elég jól jár.

Most Nickelback-et hallgatok :O a Trying not to love you << nagyon szeretem ezt a számát.
Egy valamit annyira utálok... El is mesélem. Nos én kb. 10-15 percre lakok a sulimtól és mindig mikor reggel jövök egy éppen épülő ház előtt kell eljönnöm. Mire megyek már a munkások kis része ott van... és nem hiszem el,hogy miért vagyok olyan nagy szám... Volt,hogy elindultak befele megláttak,hogy megyek és leálltak a járdán beszélgetni, vagy volt olyan,hogy beszélgettek mentem, de az az istenverte ember úgy áll félre,hogy közöttünk menjek el, a fütyülésről nem is beszélve, meg már rám is lett dudálva... Most komolyan... miért jó ezt minden nap eljátszani? Rohadtul kezd elegem lenni az ilyen emberekből.  Na mindegy, ezt is sikerült leírnom. Az a ház remélem minél előbb elkészül. :'D
Most mennyire álmos lettem hirtelen.
Ja és kaptam linket  a Budapest diary-hez. Remélem minél előbb lesz időm megnézni, mondjuk szerintem holnap. Ma már tuti,hogy nem fogom.
További szép estét mindenkinek.  :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése