2012. november 6., kedd

Guten Tag!
Igen jó napot ilyenkor :D
Ideje volt megint írni, tudom,hogy hiányoztam ˘-˘ *egoista*
Nem sok minden történt ám velem, mondjuk azt sem tudom,hogy mikor írtam utoljára, de szerintem vasárnap, vagy szombat. * gyors meglesi*
Igen vasárnap írtam. A hétfői napom ömm... k.o. volt, nem tudom fárasztó. A mai nem volt annyira fárasztó. A fizika óra kifejezettem jól telt. Végigröhögtem az egészet kb.
Hétfőn jó volt mert tesin végre kosaraztunk. *-*
Amúgy ezen kívül még annyira szar, mert eléggé össze jöttek a dolgok így a suliban. Jó sok dogát sikerült összeszedniük... -.-
Ja meg szombaton megyek Szedresbe nővéremhez németezni, meg ha a csaj elvállal akkor fül lyukasztásra. Végre elszánom magam,hogy elmenjek. Remélem minden okés lesz vele. Nem tudom miért, de nagyon tetszik. :O

2 megjegyzés: