2012. november 4., vasárnap


557172_238236132964377_1336330596_n_large

Hello!!!
Éppen milka csokit majszolgatva írok nektek. Nővéreméké voltak fent Pesten a Józsefvárosi piacon és vettek nagy táblás milkát ilyen karamellás krém meg karamell meg egy szem mogyoró van minden kockában. Ilyet még nem láttam itt Magyarországon, meg a csomagolásán sincsenek magyarul feltüntetve a dolgok, szóval ebből arra lehet következtetni,hogy közvetlen Németországból hozhatták. De nem tudom ám biztosra. A hétvége gyorsan eltelt, az őszi szünet is csak úgy elillant. Chriswell live-ot akartam nézni, de nálam nagyon
akadt szóval ez megint kimaradt, múlt héten is szar volt. Pedig azt annyira akartam volna nézni T_T
Na mindegy. Amúgy összességében az őszi szünet szerintem nem volt olyan rossz, hiányozni fog. Na meg ha belegondolunk eléggé gyorsan telik az idő, mert már november van. El sem hiszem.
Most meg keresgélni próbáltam neten keresni még ilyen kérdéses hülyeséget, ilyen 30 naposat vagy valami hasonlót, de nem találtam.
Amúgy így akik olvassák a blogomat és esetleg van valami kérdésük azok feltehetik itt vagy: http://ask.fm/Erica0625
Néha úgyis unatkozok szóval tessék csak kérdezni nem harapok. :D
Holnap 6-kor kelés éljen. Már most várom a pénteket. Ez nagyon gáz? Szerintem sokan vannak még így vele. Nincs kedvem az iskolához, inkább szívesen lennék túl az érettségin szóval legyen 2014 nyara. Mellesleg ti belegondoltatok már,hogy vajon mi lesz a földön 200 év múlva? Vagy esetleg 3000-ben? Lesz e már világ, föld stb... ?!
Engem nagyon érdekel amúgy és elszomorít,hogy sosem fogom kb. megtudni. :(
Na de szerintem a mai hülyeségeimből elég volt mára. :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése