2013. április 28., vasárnap

Large
,,When life gives you a hundred reasons to cry, show life a thousand reasons to smile.''~ Amikor az élet száz okot ad arra, hogy sírj, mutass fel ezer okot arra, hogy mosolyogj :)

Egy elég érdekes hétvégén vagyok túl, illetve péntek-szombaton. Majd természetesen fogok erről írni, de csak akkor,hogy ha megkapom a képeket. De ne várja senki sem,hogy minden egyes kis részletét le fogom írni, mert nem. Van olyan dolog amit jobb,hogy ha csak egy két ember tud. Tegnap haza értem fél 1-kor délután majd mentem is a végállomásra, mert jött Zsófi a busszal, mert ő meg ment tovább Székesfehérvárra. Előbb odaértem úgy 2-3-4-5 perccel. (nem tudom pontosan) Majd beszélgettünk egy órát, meg elmeséltem neki a történteket/dolgokat/mindent kb. Meg természetesen ő is mesélt. Jókat beszélgettünk és örülök,hogy megint össze tudtunk futni. :)
Aztán elindultam haza majd telefonáltam egész végig, persze engem hívtak. :D
Jót beszélgettem akkor is meg itthon haza értem arra,hogy üres a lakás még mindig. Nem sokkal később érkeztek meg anyumék, majd ettek én meg kicsit gépeztem aztán elaludtam. Én fél órát terveztem, de lett belőle 3 óra. Aztán ráírtam R-re de kb. nem ért rá... illetve eléggé hosszú pill-je volt megint. Majd fél 10-kor felhív,hogy vissza tudom hívni? Mondom okés. Aztán úgy volt,hogy 5 percet beszélünk, de lett belőle 10 perc. Vicces volt szerintem. :D Majd utána már nem sok mindent csináltam, most meg fent vagyok kb. másfél órája. Mindjárt neki állok a német szavaknak és a német tétel megírásának, mert 2 db még vissza van, délután meg tanulok egy kis emelt angolt meg törit és be is fejeztem mára majd a tanulást szerintem, de aztán majd kiderül,hogy mennyit fogok tanulni. Mármint úgy értem,hogy ha nagyon unatkozni fogok akkor inkább tanulok előre többet vagy valami. Úgysem tudok beszélgetni annyit beszélni majd, mert Zsófi is csak este lesz fent, meg akivel még úgy huzamosabb ideig szoktam beszélni ő sincsen fent, jövő hét hétfőig nem is lesz nagyon szóval így tényleg lesz időm mindenre és remélem,hogy ki is fogom aludni magam.
Rábukkantam pár számra, amit nem gondoltam volna,hogy én valaha szeretni fogok, de tévedtem. Illetve kettő magyar szám van.

Az egyik ez. Persze most le lehet szólni ezt vagy akármi, de nem tudom nekem tetszik. Amúgy gáz vagyok de nem sok fogalmam sincsen,hogy Radics Gigi pontosabban kicsoda. Bocs azoktól akik nagy fanok, de én sem tudhatok mindent nem? :D

A másik pedig nem más mint ez:
Szeretem Tóth Gabinak a hangját és az éjjel nappal Budapest című 'sorozatot' is szoktam néha néha nézni, de igyekszem már rendszerességgel nézni, mert szerintem nem rossz. Illetve nekem tetszik. :)


A másik szám illetve a harmadik szám most amibe nagyon bele vagyok szerelmesedve az pedig ez:

Nagyon imádom most ezt is. Persze megvan most egy kis oka annak,hogy miért is hallgatok ilyesmi hangulatú számokat, de ez maradjon meg az én dolgom szerintem. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése