2013. május 25., szombat

2013.05.25. Péntek :D

Nos először is egy hónap és itt a szülinapom. Bizony.. tökre hihetetlen. 18 leszek. Ami számomra azért eléggé durva, vagy hát,hogy is mondjam szokatlan, meg olyan hirtelen jövő.
Na akkor pedig mesélnék a pénteki napomról. A pénteki délelőttöm valamiért nagyon szarul alakult, olyan szar kedvem is volt, mérges is voltam, illetve nagyon könnyen fel tudták b*szni az agyam, egyik osztálytársammal az élen. Mondjuk még az is csak 70%-ra ment neki szerencsére. Eltelt az utolsó óra, elmentem Natival lottózóba, mert rakott egy mixet, majd cba majd kistesco /kaptam tőle csokit *-*/ majd t-pontba feleslegesen vártunk 20-25 percet. Azután elmentem a kórházhoz,felszállt a kis buszocskájára majd kimentem grófpálra. Ott voltak Kendéék, kosarazás volt illetve valami hasonló, igazából annak nem mondanám, de nem volt rossz. Fél 5-kor elindultam haza, majd szépen hazagyalogoltam és megebédeltem azután pedig volt egy kis gépezés és alvás. 19:40-kor felkeltem és elkezdtem nézni az éjjel nappal budapestet majd közben még megvacsoráztam is, és ekkor fekszem az ágyamban tévézek erre látom,hogy valaki hív. Nézem Petra. Mondja,hogy megyek-e, mert a kistescohoz mennek, és mondom mikor? Mondja ,hogy hát most. xD
Elkészültem, majd megnéztem,hogy busz esetleg mikor menne... nos én 20:43-ko néztem, és a busz ami jött volna az 20:46-kor , tehát esélytelen volt elérnem. Neki vágtam az útnak gyalog, esett az eső így esernyőt is vittem, majd utána. Kb. 20 perc alatt leértem, majd találkoztam is Petráékkal majd mentünk oda ahol a többiek voltak. Jó volt, dumálgattunk meg minden. Zita 10-kor ellépett, majd utána nem sokkal én is, mert összefutottam Bencéékkel (nem itt nem nővérem pasijáról van szó)
Jókat dumálgattunk meg minden, majd elkísértek haza is , illetve 90%-ban. Nos nekem éjfélre kellett volna haza érnem, de 00:07-kor még beszélgettünk.. aztán rá 4 percre mondtam,hogy bocsi, de én ellépek haza. Nos ők is elmentek én is.. én hát kb. szó szerint haza futottam, mert így is azt hittem,hogy majd anyáméktól hallgathatom a dolgokat,hogy miért nem értem haza időben... Fél 1 előtt értem haza, az utcánkban már szépen halkan mentem,  kinyitottam a kaput, majd a lakást is szép halkan kizártam és gyorsan a szobámba átöltözni,hogyha esetleg felkelt volna anyum vagy apum mondjam,hogy már itthon vagyok meg minden.. xD
Nem szeretik,hogy ha késem.. most késtem először ennyit. De nem voltak ébren, mert aludtak mind  a ketten. Be sem mentem hozzájuk inkább. Szóval ezt megúsztam. Most meg amúgy ruhákat nézek szülinapomra... :D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése