2013. május 25., szombat

Hmmm~ nagyon nézegettem a ruhákat a neten. Először ebay-en kezdtem el nézelődni, majd egy másik oldalra tértem át, de aztán elvetettem azt az ötletet,hogy netről rendelnék ruhát, mert egyrészt nagyon sok az idő mire megérkezne, na meg a méret se mindegy és félnék,hogy nem lenne jó.
A h&m honlapján nézelődtem leginkább. Egy ruhát találtam ami nekem nagyon tetszik, megmutattam anyumnak és neki is tetszik. Szóval abba benne lenne,hogy megvegyük nekem,hogy ha jól áll. Mondjuk annyi a bökkenő,hogy Szekszárdon nincs h&m tehát vagy le kéne mennem Pécsre vagy pedig Budapestre. Szóval nem lenne egyszerű, de szerintem Pécs lenne alkalmasabb, mert végül is közelebb van.
Nem tudom,hogy ki hogy van vele, de nekem valamiért ez a ruha nagyon tetszik. Olyan kis egyszerű és pont jó. :D
A másik amit néztem az mondjuk így egy összeállítás, ami szintén nagyon tetszik. Ami pedig amúgy nem takar mást, mint egy kék pánt nélkülit és egy rövid fekete szoknyát. Nézegettem más színekkel is, de kék-fekete párosításban eléggé jól összeillik és nekem az is nagyon tetszik. Arról képet most nem rakok, de igen eddig így állok. Mondjuk minél előbb ki kellene találnom,hogy mit és hogyan meg minden, de azt hiszem ezzel nem lesz sok gond. Illetve remélem. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése