2013. május 23., csütörtök

Érdekes és nem én :D

Nos a mai nap Kendével beszélgettem skype-on és mondtam neki,hogy kéne blogolnom, de nincs kedvem stb.. ebből született meg,hogy ő leírt nekem pár sort amit ide beillesztek. Amúgy Kende.. hát nem ismerem régóta kb. szeptember óta csak, de szeretek vele dumálgatni meg összefutni. Holott az összefutás néha elég ritkán esik meg. Na de most ne az én szavaimat olvassátok hanem az övét :) 

Hi itt Kende, Erika lusta blogolni szóval ma kaptok kicsit belőlem is, tudom, nem vagyok olyan érdekes, mint a " főnők", de azért csak élvezzétek!  Drága szülőhazám Szekszárd city, itt élem szürke mindennapjaim. Szeretek kosárlabdázni és egész nap punnyadni otthon. Állandó szóvicceimmel kínzom környezetem. Nem vagyok túl aktív ember, de ha valamit elkezdek, azt megcsinálom legjobb tudásom szerint (az más kérdés, hogy ez mennyit érXD). És hogy most miért is én írok? Vagy hogy mi közöm van ehhez a bloghoz? Franc tudja!:D Érdekesnek tűnt szóval úgy voltam vele, hogy ami nem öl meg az megerősít.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése