2013. május 21., kedd

 
Carpe diem!
Nos még tegnap linkelt nekem Zsófi egy cikket amiben a Carpe diemről írtak, vagyis ''Élj a mának!''.  (http://www.hotdog.hu/pszichiatria/-egy-tinedzser-elete-/carpe-diem)
Elolvastam azt a cikket vagy hát írást és az az igazság,hogy rá kellett jönnöm,hogy ez az egész mennyire igaz és,hogy én mennyire nem használom még ki az időmet. Persze itt vagyok lassan 18 éves mit kéne nekem kihasználni. Gondolja ezt sok mindenki, mint ahogy eddig én is így gondoltam és úgy voltam vele,hogy nekem még van időm. Na ez volt a szöveg elolvasásáig. Ekkor volt egy kisebb rádöbbenésem arra,hogy én eddig nem igen használtam ki a dolgokat és csak gondolkoztam meg agyaltam egy két ( na jó, jó pár dolgon) amin esetleg tök felesleges is volt. Fele kb. a gondolkozásomnak a felét sem érdemelte volna meg, de én valamiért mégis. Nos ezt el kéne kicsit felejtenem és azt hiszem,hogy jobban ki kéne kapcsolódnom. Jó persze megvan természetesen a kikapcsolódásom, de úgy érzem,hogy nem eléggé. Igen tudom ilyenkor csak mi tehetünk ez ellen, pontosan tisztában vagyok ezzel is. Én személy szerint igen nagy társaság kedvelő embernek tartom magam, annak ellenére,hogy néha nehezen oldódom és bevallom,hogy néha egy kis alkohol tud ezen segíteni ,hogy ezek a gátlások ne legyenek meg. ( Persze mértékkel)
Vagy akár,hogy ha egy olyan társaságba mész, ahol nem sok mindenkit ismersz csak két embert. Így voltam én is április 26-án barátnőm születésnapi buliján. Rajta és még egy lányon kívül senkit sem ismertem. Mi lett  a végén? Mindenkit sikerült megismernem és jóba lennem velül, aminek nagyon örülök. Jó persze egyikük sem szekszárdi és nem is beszélünk facebook-on, de hogy ha ismét összejönne ez a társaság akkor nem ülnék ott az elején csendben és hallgatnék, mint aki úgy érzi,hogy nem oda való. Na ennek a múlté, természetesen ez az egész sem fog könnyedén és egy pillanat alatt változni, de azért igyekszem majd egy társaságban jobban feltalálni magam, mert az az igazság,hogy tudok igen beszédes is lenni. Mindenki döntse el,hogy ez jónak vagy netalántán rossznak számít. ( szerintem sosem baj ;)  )
Azt szeretném igazából tanácsolni a velem egykorúaknak,hogy merjenek élni és jól érezni magukat. Nem itt nem arra gondolok,hogy este elmenni inni.. vagy hasonló. Nem ítélem el ezt sem, mint ahogy semmit sem elsőre, mert én is el szoktam menni itthonról helyekre, vagy beülni valahova inni. Semmi rossz nincs abban szerintem,hogy ha valaki ésszel csinálja vagyis nem viszi túlzásba. Ezen kívül pedig még annyi lehetőség van egy nap,hogy hihetetlen. Akár az is,hogy összefutsz valakivel egy délután és beszélgettek, mert az is jól tud ám esni,hogy ha inkább személyesen beszélsz valakivel minthogy facebook-on. Hidjétek el én tudom.. meg több barátommal is facebook-on tartom a kapcsolatot, mert nem tudunk összefutni olyan gyakran, pedig ha tehetném és rajtam múlna hetente beszélgetnénk valahol.
Nos ennyit szerettem volna úgy összességében. Én igazából mindenképpen akkor fogok egy nagyot változtatni,hogy ha elkerülök egyetemre, ami igaz még egy év és sokan gondolhatják azt,hogy minek várom annyira vagy mit várok azon úgysem lesz semmi változás. Na ezzel nem értek egyet, mert úgy vagyok vele,hogy de igen is lesz változás az életemben. Egy fejezet le fog ismét akkor is zárulni, míg egy új fog kezdődni. (Új helyekkel, emberekkel, élményekkel, emlékekkel)
Az élet szép a sok rossz dolog ellenére is.Merj élni, légy önmagad. Használj ki minden percet, alkalmat s pillanatot, hidd el nem fogod megbánni. ;)
(írom ezt én.. :D:D ) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése