2013. május 20., hétfő

Pünkösd, hosszúhétvége ~ kinek,hogy !

Nos gyorsan elmesélném a kis szombatomat és vasárnapomat, de elvileg én már tanulok. Ja látszik mi? :D
Nos akkor kezdeném ott,hogy a pénteki napomból ugyebár nem lett semmi sem. Szombaton anyumék reggel el is mentek Harkányba majd én a szombati napom nagy részét itthon egyedül töltöttem és az az igazság,hogy nem sok mindent csináltam. Fél 5 körül délután akartam elkezdeni készülődni, de abból az lett,hogy 5 óra, mert nővéremék jöttek. Nos sikeresen elkészültem, elindultam megtettem pár métert majd rohantam vissza, mert valamit ott hagytam. Na ekkor voltam vele úgy,hogy szerintem ez az este érdekes lesz inkább és kevésbé szerencsés. Nos Betti már várt rám egy öt perce körül-belül szóval ez amit nem szeretek,hogy ha várni kell rám. Ha pasival találkoznék annál nem számít, ott nekem megvan az a 2-3-5 perces késésem legyen az haver vagy valami akkor is. Igazság szerint én sem szeretek várni, na de mindegy nem is ez a lényeg. Elindultunk szépen be a városba majd körülnéztünk először aztán vettünk gyros tálat közösen ami nagyon finom volt. Közben nézegettük az embereket, de szinte minden 3-at le lehetett szólni valami miatt szóval mi ezt kettőnk között meg is tettük. (most nagyon kis gonosznak érzem magam, de nem vagyok az :O :D)
Ezután vettem jégkását majd kiültünk a promiba és beszélgettünk, ekkor betalált minket egyik volt osztálytársunk Máté akivel jót beszélgettünk. Elmentünk hárman sétálgatni, meg beültünk a garay téren egy helyre aztán Máté vett magának egy korsó sört.. aztán később minket is meghívott egy sörre, mert hogy a whiskey-kóla az túl drága és arra nem fog minket meghívni. Na ezt elfogyasztottuk ezután elindultunk Máté nélkül sétálni és beszélgettünk, néztük az emberkéket. Volt egy két hmmm~ kategória emberke. xD
Majd keresnünk kellett egy wc-t mert Betti már nem bírta. Megvolt, amíg vártam egy csapat srác is odaállt, jókat röhögtem rajtuk. Ilyet szól az egyik a másiknak: 'Te hallod menjél a női wc-be úgy is ülve húgyálsz. '  Na én itt ezen a pontom röhögtem el magam. xD
Majd jött Betti, császkáltunk, gondoltuk felülünk valamire de oké úgy voltunk,hogy még azért a gyomrunk nem bírná, erre mit veszünk? Eperbort.. nem volt rossz. Nem sokkal utána én kitaláltam,hogy éhes vagyok és vegyünk hamburgert. Én hambit vettem ő egy szendvicset majd mentünk a Garay térre,hogy majd oda leülünk és elfogyasztjuk. Megyünk is szép lassan, mikor már messziről észrevesszük,hogy egy srác mintha felénk tartana. Nos igen hozzánk is jött.. haverjaival szórakoznak és ,hogy fogadtak mégpedig 2 pusziért kap egy sört. Nos így 2 percet beszéltünk vagyis ennyi volt míg kb. ezt elmondta, mi meg hát miért ne, most mi sem halunk bele kettő arcra pusziba ő meg ihatja a megérdemelt sörét. Kis aranyos. Ő még vissza fog térni a bejegyzésben. Ezután leültünk megettük a kajánkat, majd már azt hiszem mentünk egy kört, és olyan 11 fele leültünk a Garay téren. Valójában azt a srácot kerestük, aztán Betti egyszer megpillantotta a srác integetett is nekünk. Bettivel így beszéltünk mígnem oda hívta hozzánk. 5 percet beszéltünk, kiderül a neve,hogy mennyi idős hol lakik stb.. xD Kis aranyos, szegény mondjuk jól megjárta mert alacsonyabb nálunk. Bettinél is alacsonyabb még, pedig Betti 162 . xD
Na mindegy, utána elment majd mi is nem sokkal később, Betti apuja jött be érte és engem is hazadobtak mert én meg útba estem. Nos megyek haza éjfél után veszem elő a kulcsomat és nyitnám a kaput erre azt a nem tudom mit behúzot vagy valamit ami a kapunk belül van még pluszba nővérem nem rátolta?! Hívhattam fel meg csengettem is.. erre,hogy én vagyok? Hát mondom miért szerinted ki más csengetne éjfél után?
Majd beengedett, aztán beszélgettünk kicsit és aludtunk.
Vasárnap hajnali fél 8-kor mire leszek figyelmes? Nővérem pasija közénk fekszik, ja mert nővérem velem aludt. Na jólvan ezután már nem igen hagytak aludni. Megreggeliztem majd segítettem a kajában miközben beszélgettünk. Nővérem mesélt vicces történeteket, amik voltak mikor ő berúgott. Hát én szakadtam, és elég sok mindent megtudtam még róla. Délután ismét készülődtem ugyan úgy majd kimentem már 10 perccel előbb,hogy Bettiék ne várjanak rám. Hát nem is vártak.. most én vártam rájuk. Betti és Ani jöttek be. Anival másodszorra találkoztam, de szerintem tökre barátságos meg minden, szóval így jól kijövünk. :D
Mentünk az utcán majd jött velünk szembe két csávó.. elsétálnak mellettem, majd az egyik kb. így odaböfögi az arcomba,hogy : De szexi vagy!  xD
Betti elkezd röhögni, nem gáááz , jó ez. Pofátlan módjára nem köszöntem meg. :(
Milyen kis izé vagyok már :( Na mindegy, akkor összefutottunk még Betti ismerőseivel akiket eddig nem ismertem , de hát nem tudom most sem ismertem meg jobban. Majd utána vettünk Anival jégkását, Bettiék felültek xxl-re aztán Betti még beszélt egy bizonyos illetővel, mi addig promiban voltunk és kezdődött Bárány Attila és Dj Dominique. Már kezdett esni az eső meg dörgött villámlott... majd kicsit eljöttünk, Betti is vett jégkását és visszamentünk. A tömegbe nem akartunk bemenni, tekintve,hogy nem sokáig maradunk már sajnos a vihar miatt, erre elkezdett szakadni az eső. Ekkor volt az,hogy elmentünk onnan és apuja jött értünk megint. Kidobtak engem megint nálunk és mentem haza, illetve futottam, mert egy akkorát villámlott,hogy az csak na és félek a villámlástól. Mondjuk szép volt nem tagadom, de akkor is. Amúgy Bárány Attilán még maradtam volna, mert nekem kellett volna az,hogy ott az első sorba tombolhassak és erre van szükségem. Az ilyesmi bulikra. Amit természetesen júniusban pótolni fogok, mert megbeszéltem Kendével,hogy elmegyünk majd egy Bárány Attilára, akárhol lesz. Valószínű Budapesten fog erre sor kerülni. Mondjuk nem tudom még így előre ,hogy mikor hogyan kivel , de az biztos,hogy én menni fogok ha törik ha szakad. Kell ez nekem. :D
Nos hát ennyit így a hétvégémről, a mai nap hétfő van amikor én mindjárt neki is állok tanulni. Délután lehet elmegyek megint itthonról , de még nem tudom. Attól függ,hogy mennyire haladok a tanulással. Majd meglátjuk. Kellemes olvasgatást mindenkinek! Képek nincsenek bocsi. :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése