2013. május 25., szombat

Rák

1995 június 25.-én láttam meg a napvilágot Szekszárdon, tehát az én csillagjegyem a rák. Ezért is gondoltam,hogy hozok egy két jellemzőt ami szerintem, mint rák igaz rám. Ha lesz olyan amihez tudok némi megjegyzést tenni akkor oda fogom írni. :D
Na akkor lássuk:
- Hangulata az eseményekkel párhuzamosan, éles váltásokkal tarkítva, állandóan változik.   (Teljes mértékben igaz rám.. ezt többen is tapasztalhatták már, de leginkább mégis csak drága anyukám és apukám tapasztalja a mindennapok alatt. )
-Értékes tulajdonsága az intuició, mellyel megérzi mások szándékait, terveit, kiolvassa gondolatait, s melynek segítségével, ráérez a számára helyes útra. A Rák tehát a tudata mélyébõl felmerülõ érzéseire támaszkodik.

(Azt mondanám,hogy részben igaz rám, akit esetleg jobban ismerek annál lehet ez néha bejövő dolog vagy valami)
-Akinek a víz jelü a születéspontja, mint a Ráknak, az bizonyos önbizalomhiányban szenved, mely gátolja képességei kibontakoztatásában, fejlõdésében.
(Sajnos igaz.. önbizalomhiány az megvan.. és nem tudok ellene sok mindent tenni.)
-A Rák mindig tartozni akar valakihez. Számára elképzelhetetlen, hogy hosszú ideig egyedül éljen.
(Nem tudnám elviselni pl.,hogy ha egy lakásban egyedül kéne laknom.. az túl nagy magány szerintem.)
-Kiváló emlékezőtehetsége révén nem felejt semmit, képes a legaprólékosabban is visszaemlékezni a rég volt eseményeire.

(De még milyen igaz.. nagyon sok olyan dolog van meg pontosan a múltból ami engem érintett... pl. óvodás koromban mikor elestem és hasonló dolgok, vagy esetleg legyen szó nem balesetről..)

Nos most szerintem ennyit megosztok veletek. Nem sok tudom, de ilyenkor este most ennyire futotta. Bár így is szerintem kevesen olvassák amiket írok tehát mindegy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése