2013. május 26., vasárnap

Random dolgok :D

Nos elég durva,hogy Erika már olyan elvetemült dologba akar belekezdeni amibe sosem gondolta volna. Na jó nem igazából csak azon gondolkozom,hogy elkezdek tippmixezni.. egyik ismerősöm eléggé jól csinálja és az ő segítségét fogom kérni,hogy elmagyarázza a dolgokat meg minden. Igazából azért is jutottam el erre a döntésre, mert a kis plusz pénz,hogy ha nyernék azért az jól jönne. De nem iszom én ennyire előre a medve bőrére. Pénteken fogja nekem elmagyarázni a dolgokat aztán meglátjuk mi lesz.

El sem hiszem amúgy,hogy 3 hét és vége a sulinak. Megvannak a nyárra a kis terveim amik jó lenne ha megvalósulnának, de hát nem fog a fele sem. Ne neked pesszimista hozzáállás a fene. Igazából az egyik pl. június 15-én elmenni Dunaújvárosba Punnany Massif koncertre, de nem fogok tudni elmenni, mert 17-18-19 érettségi szóbeli és mivel és föciből előrehozottat tettem, ezért ugyebár a szóbeli része még vissza van.
Ezen kívül Balatonra is jó lenne elmenni egy pár napra, de hát az is,hogy ha nincsen ismerős akinek szállása van akkor az húzos kicsit.. nézegettem az árakat és némelyik azért eléggé durva. Azt se tudom mondjuk,hogy kivel mennék szívesen baszki, mert Zsófi biztos mondjuk , de hát a fene tudja. Siófokra mondjuk idén így is úgy is megyek szerintem egyszer egy napra.. eddig minden évbe mentem, de azért mégis jó lenne haverokkal lemenni kicsit több napra, kikapcsolódni, bulizni stb... :D
Na igen.. június 29. is tervbe van véve nekem,hogy siófok palace >> kíváncsi vagyok,hogy mi lesz belőle. Ha semmi akkor nagyon szomorú leszek, mert hát mégis csak 18. szülinapom lesz 25.-én és egyszer van egy évben ilyen. :c
Legrosszabb esetben mondjuk elmegyek inni. Szívesen elmennék az egyik helyre ahonnan kiraktak egyszer minket. muhahaha 

A nyárra amúgy még sok tervem van , de nagyon félek,hogy a fele sem fog megvalósulni és ez nagyon ne jó hozzáállás.  Nem szeretem,hogy dolgokhoz ennyire negatívan állok hozzá, amikor meg pont,hogy nem kéne ennyire negatívan/pesszimistán felfogni a dolgokat. Eléggé szar ez így, de igyekszem ezen változtatni, csak mégsem a legkönnyebb. Na aztán ha meg már sikerül úgy megváltoznom, ahogy én szeretnék akkor egy bizonyos illető majd bekaphatja! :D


Ismerősömmel aki már nem hajlandó velem tartani a kapcsolatot,  pár dolgot  a nyárra Budapesten.. nos azok közül párat megjegyeztem és azt hiszem fel fogom írni szépen egy kis listára és megvalósítom majd én magam. Nem fogom hagyni,hogy néhány jó dolog csak úgy ne történjen meg. Teszek ellene. :D

Végezetül pedig egy szám amit mostanában szarrá hallgatok, de annyira imádom a szövegét a dallamát meg úgy ez egészet. Berakom az eredeti verziót na meg egy mix verziót is, de szerintem amúgy sokan ismerik ezt a számot.

                                      
                                      
 ,,And I feel so helpless here
 Watch my eyes are filled with fear
 Tell me do you feel the same
 Hold me in your arms again''
      (Calvin Harris ft. Ellie Goulding- I need your love)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése