2013. május 17., péntek

Nagy vihar van jelen pillanatban tehát itt az ideje,hogy egy kicsit meséljek a kis szürke hétköznapjaimról.
Eltelt ez a hét is, egy újabb. Szép volt, jó volt és örülök,hogy már nem gondolkozom azon a kis eseten ami történt velem. Sikerült azt hiszem túllépnem ezen az egészen és nem tud érdekelni többet, csak tudjátok egy kicsit azért még mégis zavar meg minden. Na de hagyjuk ezt a témát.
A mai nap illetve este úgy volt,hogy elmegyek itthonról , de a vihar közbe szólt. Mondjuk barátnőm sem írt pedig azt mondta,hogy írni fog, de nem.. na de mindegy, így jártam.Most itthon unatkozom péntek este pedig ma szívesen elmentem volna itthonról, de nem baj majd holnap. Ami viszont érdekes lesz egy két dolog miatt. Anyámék elmennek holnap itthonról vasárnapig és nővéremék jönnek.. nővérem meg hülye és nem akar elengedi este. Na én meg pont leszarom most.. ja igen megfordulhat a fejetekben az,hogy minek jönnek nővéremék mikor lassan 18 leszek stb.. Nos családiban lakunk, kétszer betörtek már és rohadtul félnék egyedül itthon szóval ezért.
Amúgy rohadtul nem tudom jelenleg mit csináljak, szerintem belekezdek egy filmbe vagy valami. Majd holnap blogolok még szerintem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése