2013. július 17., szerda

Csütörtök,péntek,szombat,vasárnap,hétfő,kedd

Azt hiszem van most mit mesélnem. Ez a hat nap már majdnem tökéletesnek mondható, de azért mégsem. Nos csak azért, mert kb. semmikor sem aludtam ki magam normálisan, de az eléggé mellékes lesz most azt hiszem. Csütörtökön körül-belül 6-kor keltettek fel engem. Kicsit szar volt olyan kelni, beszéltem Adrival is, végül az eredeti tervet péntekre halasztottuk, anyuméknak meg segítettem pakolni utána pedig visszaaludni már nem tudtam. Olyan 9 óra körül elindultam a városba illetve első utam a rossmannba vezetett, mert akartam venni arctonikot, a szokásos eddig tökéletesen bevált clean&clear arctonikot vettem majd utána pedig az egyik újságoshoz mentem el,hogy megvegyem a legújabb JOY-t. Én nagy okos a messzebbhez mentem,mert elfelejtettem,hogy a másik helyen is van.. na de segáz gyalogoltam kicsit, amivel nincs bajom kivétel most,mert előtte nap vettünk nekem sima balerina cipőt ami sikeresen feltörte a lábamat eléggé durván szóval nem volt kellemes. Mikor már visszafele indultam rokonokkal is találkoztam akik először nem ismertek fel, de utána már leesett nekik,hogy ki vagyok és kicsit beszélgettem velük, meg megdicsértek,hogy milyen szép vagyok meg a szemem is... stb... tehát tudjátok az ilyen szokásos dolgok, de azért eléggé jól estek ezek a gondolatok. Majd haza mentem utána pedig ettem és elkezdtem takarítani. Anyumék ugyebár elmentek Harkányba nővéremék Evelin (E.) és Bence (B.) olyan fél 7 után jöttek hozzánk, majd megbeszéltük,hogy rendelünk pizzát.Igaz nem a don pepétől lett most rendelve, de hát ez van, még közben felhívtuk T-t,hogy milyen pizza legyen , de neki mindegy volt. Megrendeltük és kb. fél 9-kor ki is hozták, rá 10 percere pedig a fülem nem csalt akkor T. is megérkezett. (kocsijában erősítő van.. így az könnyen meghallom ha már itt van...:D)
Neki álltunk enni, majd anyámékkal beszéltünk telefonon majd utána meg a szokásos hülyülés. Aztán lefeküdtünk aludni, pénteken kellhettem korán, egyrészt, mert T. ment dolgozni másrészt meg én is mentem el itthonról korán és T. pedig elvitt. Kb. fél 7-kor keltem és bőven el is készültem, meg minden sikeresen megcsináltam. Adrival találkoztam majd elmentünk orvoshoz ami viszonylag hamar megvolt és  utána még dumáltunk meg hasonló majd jöttem haza és annyira melegem volt,hogy fehérneműben voltam itthon. Majd felöltöztem megcsináltam a szokásos kis teendőimet és megérkezett mindenki. Ja nem is, mert én fürödtem meg minden és direkt vittem a telefonomat a fürdőbe hátha hívnak vagy valami, éppen a sampont mostam ki a hajamból mikor kapok egy sms-t,hogy T,. ideért... ez az mondom. Kimentem egy szál törölközőben és beengedtem, utána a hajam közben megszáradt én pedig elkezdtem készülődni, majd nővéremék is megérkeztek mi pedig mentünk is el. Felmentünk először nagybátyjáékhoz utána pedig elmentünk vásárolni Á.-val meg még R.-rel. Majd mentünk is ki Szedresbe, tökre álmos voltam, vacsiztunk utána meg beugrott olyan háromnegyed 10 körül T. haverja.. akit amúgy sem bírok annyira, de hát mindegy. Közben ment a tévé szóval én azt néztem. 22:30 körül el is lépett hál istennek én pedig aludhattam. Aznap este nagyon hülye álmom volt és korán is ébredtem , de mondjuk vissza tudtam aludni, de 9:45-kor pedig nővérem hívott,hogy 11 körül vissza kéne érni. Én még visszaaludtam majd utána ébresztve lettem,hogy készüljek. Majd beértünk Szekire hozzánk és segítettem nővéremnek csinálni a pizzát, aztán feljöttünk, szórakoztunk és ettünk, utána délutáni pihi majd készülődés és kimentünk a temetőbe virágot vinni és öntözni utána pedig lidl-be meg tescoba mentünk majd haza és T. meg B. elmentek mi meg neki álltunk E.-vel a vacsinak. Majd mire kb. kész lett ők meg is érkeztek és ettünk, utána pedig kártyáztunk meg piáltunk aztán valamikor meg aludtunk. Vasárnap B. keltett minket kevésbé kellemes módon, aztán neki is álltunk az ebédnek ami nagyon finomra sikeredett.Délután B. és T. megint elmentek aztán vacsira T. hamburgert csinált nekünk de ilyen nagyon nagy hambikat és nagyon finomak voltak, sokkal jobbak mint a büfés hambik. Nekem nagyon ízlett. Aznap este más már nem nagyon volt. Hétfőn délután waffelt sütöttünk T.-vel, E. meg B. elmentek fagyizni meg vettek nutellát is. Ja meg még aznap kaptam virágot is. :))
                          3 szál rózsa van benne csak a harmadik nem látszik
Pillanatkép az evésről :D




Kedden és ma is napoztam
Természetesen JOY társaságában
Herceg pedig éppen figyelte ahogy a mai nap reggelizem. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése