2013. július 22., hétfő

Hétvége~

Pénteken délután sikeresen bealudtam aztán olyan 5 körül keltem fel és máris neki is láttam a bolognai spagettinek, mert T. olyan fél 7 körül este jött. Elég hamar el is készültem majd azután kicsit rendet csináltam a szobámban aztán meg is érkezett. Ettünk majd asszem snapszeroztunk egyet... de vele nem szeretek, mert nem tudom,hogy csinálja , de sosem nyerek. (pedig még én tanítottam neki.)
22:20-as busszal ment haza, kikísértem majd  vissza értem és aludtam is. Másnap olyan 9 körül már fent voltam és hát előző nap azt beszéltük T.-vel,hogy kimegyek hozzá, de azt nem beszéltük meg,hogy mikor ezért gondoltam majd felhívom. Így is tettem bár csak fél 12-kor, de így is még félálomban volt vagy mi. xD
12:30-assal az mentem hozzá, vicces volt,hogy a buszon volt az egyik csaj akit óvodás korom óta ismerek de 3 éve indokolatlanul csak úgy megszakította velem a kapcsolatot.. a csaj meg akivel ment ő meg tudott köszönni.. hát fasza mondom, de booocsánat ilyenkor persze az én kurva anyámat ;D
Na segáz, annyira nem érdekel már csak azért mégis ilyenkor tud zavarni egy kicsit. 20-25 perc alatt kint is voltam, T. már várt aztán el is indultunk hozzájuk, illetve kocsival , mert meleg volt és nem akart gyalogolni. ( előző csaj akit említettem.. miközben sétáltak el csak úgy bámult ,hogy merre megyek majdnem kiesett a szeme..xDD)
Nem tudom miért, de annyira imádok a szobájában lenni, tök jó kellemes idő van, a falnak a színe is tetszik. Ja pózerkedtem kicsit, meg mint a képről kiderült összeöltöztem a fallal.
Na jó csak kicsit, de azért mégis. Ja aztán xboxoztunk meg kártyáztunk is. Nem snapszeroztunk hanem makaóztunk de abba meg ő veszített háromszor. :D
Átjött Bence is aztán dumálgattunk, meg T.edzett egyet ők ketten meg még biliárdoztak.Én inkább kihagytam. Este pedig T. haza hozott. Vasárnap pedig este mentünk apujához, meg az élettársához meg az öccséhez. Hát én nem sokat beszéltem inkább csak figyeltem a dolgokat. Idegen helyen nem nagyon szoktam beszélni, de mondjuk az öccsével picit beszéltem olyan kis aranyos volt. Kis cuki. :)
Aztán olyan este 10 körül eljöttünk, majd még bejött egy kicsit, 11-kor meg elment haza. 
Nekem ennyi lett volna a hétvégém. Nem mondom azt,hogy nem volt mozgalmas , de lehetett volna mozgalmasabb is. Na de majd jövő hétvégén go Harkány, na meg Orfű. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése