2013. július 10., szerda

Újabb strand

Még vasárnap délelőtt nővérem felhívott,hogy nem e lenne kedvem velük elmenni Tamásiba a strandra és,hogy T.-vel már beszélt és ő azt mondta,hogy oké. Nos először nem is volt annyira kedvem elmenni, de aztán végül úgy döntöttem,hogy jó, amúgy is Szedresbe is mentem aznap délután T.-hez. Körül-belül 13:00-kor itt volt T. aztán mentünk is ki. Majd telefonáltunk Bencééknek akik kb. 10 perc múlva ott is voltak aztán elindultunk. Körül-belül 1 óra alatt ott voltunk. Én átvettem  a bikinim majd mentünk is be a vízbe, először az úszómedencébe...mi nagyokosok. Aztán Bencéék ugrottak is, először T. egy szaltót, néztem is,hogy wtf?! O.o xDD
Bence meg kb. úgy esett be a vízbe. Majd ezek után bementünk egy melegebb vízbe, meg találkoztunk Barbival, Zolival meg Nórival. Nóri tiszta kis aranyos volt, nagyon élvezte. Aztán kimentünk egy másik medencébe, ott is elvoltunk és igazából így telt az egész nap, majd kajáltunk is. Fincsi sajtos-tejfölös lángos, egyszerűen megunhatatlan. :D
Bementünk megint a melegebb medencébe és az öreg nénik elmentek a pezsgőfürdős résztől ezért mi azt befoglaltuk 4-en, a fiúk meg elmentek valamerre máshova. Na ott egy idő után eléggé idegesítő volt az egyik csávó. Nem magyar volt, folyamatosan minket bámult... jó ez még okés lett volna, de miután már ott van bent kb. melletted és bámul miközben a haverjával beszélget nem is halkan na az már nekem rohadtul idegesítő. Alig vártam,hogy Bencéék visszaérjenek.
Körül-belül este fél 7 körül indultunk el, én a haza fele úton aludni akartam ami kevésbé jött össze, ezért ez elmaradt.
Eléggé elfáradtam és barnultam is szerencsére, szóval jól telt a vasárnap. :)

Várom már a csütörtököt, mert reggel anyumék elmennek 6 napra Harkányba. Végre egy kis szabadság. Nem szoktam már velük menni nagyon, mert unatkozom,hogy ha ott vagyok. Tiszta szar. xD
Persze Harkányba szoktam... :D most is megyek majd 26.-án nővéremék után, de T. is jön valószínűleg aztán kocsival megyünk utánuk délután. Kíváncsi vagyok, de nagyon várom már.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése