2013. július 23., kedd

Jó lesz minden :D

Az az igazság őszintén szólva,hogy tartottam attól,hogy majd a hétvégén rossz idő lesz, mert egy darabig írt esőt. DE! Most,hogy egyre jobban közeledünk a hétvégéhez a netes időjósok akarom mondnai meteorológusok is jól tudják már,hogy áááhhh semmi eső nem lesz itt, sőt 40°C is lehet/lesz vagy netalántán annál több. Vagyis kánikula. Hurrááá! :D
Strandidőképes idő lesz nekünk a hétvégére aminek nagyon örülök. Unatkozni nem fogunk, strandolni egész nap kb. majd este grillezést terveztünk. Pénteken szerintem egy kis séta is bele fog férni egy fagyizással körítve, de aztán szombatra T.-vel már találtunk nekünk programot kaja utánra.
Egy kis társassal, de nem akármilyennel. Igazából kettő jöhet szóba:
http://nyultam.com/wp-content/uploads/2013/05/memesjatek.jpg

http://www.ezfasza.com/wp-content/uploads/2011/04/alkoholi1.jpg

Ezt a kettőt néztük a neten, de valószínű,hogy a másodikat fogjuk választani, de mind a kettőt kinyomtatom majd, na meg persze az elsőt lefordítom, mert ha már lesz bennem alkohol akkor szerintem nem fogom normálisan tudni fordítani. De persze én nem tervezek inni. :D
Jó lesz ez, tehát nagyon várom és remélem szép színem is lesz.
Na most viszont megyek készülődni, mert 18:20-as busszal megyek T.-vel Szedresbe mert B. hívott minket halászléra. Amúgy furcsa, mert nekem alapjáraton elég egy fél óra,hogy elkészüljek, de mivel azért szereznék jól kinézni meg a hajam nem tökéletes most ezért lezuhanyzom és hajat is mosok. Majd megszárítom stb.. ezzel elmegy valószínű egy 30 perc minimum, de azon se lepődnék meg,hogy ha 1 óra. Azután pedig mire kitalálom,hogy mit vegyek fel, meg hajvasalás, egy kis smink.... Na igen smink. Ebben a melegben egyre kevesebbet használok már alapozót meg púdert, pedig szeretem ezeket használni, de annyira meleg van,hogy kb. úgy is leolvad az arcomról míg várom a buszt,hogy tökre felesleges lenne. Szerintem most is így fogok tenni.
Na további szép napot mindenkinek ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése